Fridas liv (lettlest tekst)

Frida er 23 år og kommer fra Molde. Hun er veldig interessert i sport. Frida spiller både fotball og håndball. På mandager er det fotballtrening og på torsdager er det håndballtrening. Hun har mange gode venninner både på fotballaget og på håndballaget.

young-woman-2699780_960_720I tillegg til treningene sammen med laget, trener Frida alene. Hun liker å løpe i skogen og på fjellet. To ganger i uken trener hun styrke på et senter. Etter hver trening tøyer hun i ti minutter. Men på søndager har hun helt treningsfri.

Frida liker å leve sunt. Hun spiser mye grønnsaker og unngår mat som inneholder sukker. Dessuten legger hun seg tidlig slik at hun skal få nok søvn. Hun tar ingen medisiner. Hennes eneste svakhet er at hun spiser for mye sjokolade. Men ingen er perfekt, tenker hun.

Annonser

Legg inn en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.